En Disney Couture christmas?

Älskar verkligen Disney och dess sagolika värld av prinsessor och magiska ting, utan disney så är det ingen jul.
Som kalleanka på julafton, det kan man bara inte vara utan.
Ett av mina favorit smycken är från Disney Couture och jag skulle vilja utöka den samlingen med ett till armband.
Kanske kan bli en julklapp till mig själv? :D

( bild från: www.kyssjohanna.se )

Hitta detta armbandet med berlocker från askungen, så sjukt sött!
Detta hade vatt den perfekta julklappen men den kostar lite mer än vanlig armband dock.
Hitta detta hos Kyssjohanna.se och där kostar det 1195kr.
Kan man med att köpa den till sig själv haha?

Vad tycker ni? :)
Postat av: AF

klart man kan med o köpa det till sig själv! :) det var superfint!!

2009-12-10 @ 09:45:53
URL: http://actingfoolish.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!