En slö dag..

Vaknade med feber i morse så det var ju sådär roligt så min dag har vatt väldigt slö.
Gjort några försök till att sänka febern genom att gå ut i kylan med inte mycket på mig och nu verkar det ha fungerat.
Ingen feber dock väldigt matt men jag får ta det lugnt helt enkelt :)
Tänkte iallafall att jag ska göra ett tappert försök att mublera om i sovrummet.
Vill ha sängen närmre elementet för det är svin kallt på nätterna.
Ska skaffa mig lite extra värme här, typiskt när man bor i hus så blir det lätt kallt fat än man har element.
Iallafall, efter jag mublerat om så ska jag baka lussebullar och så kommer farfar och dricker glögg.
Mysigt och det får mig alltid på bra humör.
Förra lussebullarna blev jätte goda och det sa slurp för alla gick åt fort.
Både farfar och mamma fick massa lussebullar :)
Apropå inget, nu har det även börjat bli riktigt kallt ute och frosten har lagt sig så det ser sådär vinter mysigt ut ute :D
Ge mig snööööö!!! hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!