SNART JUUUL! :D

På fredag ska jag ha min glögg-fest där vänner och familj ska baka massa julgodis och äta lite julmat med mig.
Tänkte ha något fint på mig då så jag ser lite julig ut :)
Så på fredag ska jag ut och shoppa julklappar och saker till festen med mamma.
Kommer bli toppen kul för jag älskar att shoppa presenter till andra :) speciellt julklappar för det är extra roligt att slå in dom :P
Ska köpa massa ingridienser till baket och massvis med pysselsaker då vi ska göra julpynt osv :P
Sen får jag inte glömma en snygg klänning till Frejas födelsedags fest på lördagen med.
Det är coctail-tema så måste ha den lilla svarta.
Hittat en perfa klänning på cubus så tänkte gå dit och kolla om den sitter snyggt på mig med :)
Längtar tills fredag och lördag, det kommer bli så kul.
I morgon måste jag storstäda här hemma, vatt dålig idag så hoppas att det ska kännas bättre i morgon så att jag orkar allt :)
Sen så har jag lite dåliga nyheter, min katt Freddie är dålig så jag vet ej om han kommer leva mycket längre till.
Jag är rädd att jag ska hitta han död och det känns förjävligt.
Vet inte hur jag ska klara av de...
Hoppas han får stanna ett tag till för han är min nalle.
Det är min ända önskan till jul att få ha min Freddie ett tag till :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!