Dagens funderingar och frustrationer...

..dom är många tyvär!
Det är mycket som jag inte förstår och som ja inte vet va ja ska göra med de just nu.
Vill bara slänga allt i en papperskorg och glömma skiten för stunden känns det som.
Det gäller att rensa ut alla dom negativa sakerna och sen behålla de posetiva MEN, så enkelt är det ej.
Just nu överskrider allt de negativa bara för att ja mår dåligt så då är det svårt att se det posetiva.
Hitta en lösning på det hela hade vatt bra...

Denna dagen har börjat sådär eftersom att ja haft mardrömmar som inte vatt så mysiga.
Jag känner mig fruktansvärt obekväm och frustrationen är på topp över all skit som ja bara inte orkar med.
Att människor kan va så hemska, ja förstår inte det...
Äsch är väll inge att grubbla på hela dagen...
Fokus på något roligt istället! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!