En jobbig dag!

Igår va ja ute med Petra på krogen och vi hade de jätte kul men sen på vägen hem va de mindre kul.
Ett gäng mörkhyade män va jobbiga på spårvagnen och en av dom tog på mig.
Han följde mig hela vägen hem utan att ja blev av med han och de va hemskt, ja grät massa innan.
Fick en flashbak från övergreppet...mår jätte dåligt..
Sen så saknar ja verkligen Mr X...han sätt när han titta på mig och kyssarna och all mys...
Det kändes så äkta, ja förstår inte....ja förstår inge alls längre...
Jag saknar han så mycket och just nu önskar ja att den känslan aldrig fans där!

Jo igår gjorde även Petra slinger i mitt hår, de blev jätte snyggt verkligen :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!