En lång sovmorgon...

Jupp, idag så låg jag länge i sängen och drog mig men de va skönt.
Ska strax hoppa in i duschen och sen ut på promenad tänkte jag.
Känner mig så ofräsh nu så måste duscha, blir väll att jag duschar sen också men men de gör inge.
Funderar på någon mat idag också, får se va de blir men är helt inne på någon pasta med pesto hihi!
Grymt sugen på de idag faktist, handla påvägen när ja ska promenera tror ja :)
Sen måste jag städa också och bädda, blir träning sen ikväll och sen får det bli någon film kanske.
Blir nog bra tror jag, nä ska väll sätta igång här så ja får någe vettigt gjort :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!