:) En mysig helg hitils...

Kom nyss hem från min sötnos, vatt hos han i två dagar typ.
Igår var jag och han ute och åt middag med Petra och några till för Petra fylde 22.
Va verkligen jätte mysigt och maten smaka jätte gott.
Jag och sötisen åt en pasta rätt med pesto och parmaskinka, super gott verkligen!
Vi skulle följt med dom ut sen efter de men blev inte så för ja fick en hemsk migrän och orkade inte vara kvar där.
Men men, de va kul att få va med en stund iallafall.

Freddie har saknat mig massor nu så ja ska ligga och gosa lite med han och kolla lite film :)
Sov så sött med er sen :)


Vad tycker ni? :)
Postat av: I Love Travel

Vilken fin blogg du har!





Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-02-08 @ 01:21:24
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!