En prinsessas dagbok..

Alla flickor drömmer nog om att helt plötsligt få reda på att hon är en prinsessa och sen leva lycklig i alla sina dar.
Bo i ett stort slott och ha mängder av fina klänningar och tiarer.
De är klart man drömmer om de :) inga beskymmer utan va just den där film/sago prinsessan som de alltid slutar lyckligt för.
Så idag ska jag ha ett prinsess-maraton, nämligen drömma mig bort i mina favorit filmer med prinsessor.
Försten ut på film listan är En prinsessas dagbok 1 och 2, jag har till och med boken för den första filmen och den älskar jag att läsa.
Vet inte hur många gånger jag läst den men ja blir alltid lika glad och sprallig så fort ja läser den.
Det ger väll än ett slags hopp om att allt kan bli bra och perfekt, precis som du vill ha det.

Så detta året är enbart en fokus på mig, att jag ska må bra och bli hälsosam och pigg.
Frisk nog att klara av all stress i vardagen.
Med mycket hjälp från min mamma ska jag också få mitt lyckliga slut och må bra!


( Fat louie, katten i filmen påminner om min Freddie! hihi )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!