Gjort en ny header...

...va tycks??
Själv blev ja jätte glad för det speglar allt med mig.
Mode, självkänsla, shabby m.m Perfekt helt enkelt!
I morgon så blir de ut att göra ärenden och sen ska ja ut och gå tänkte jag.
Vatt så solit och fint fast än de är massa snö.

OOh, mina naglar har växt till sig reält nu hihi, de där lacket gör ju susen, dom blir starka som ben!
Inte så intressant kanske men men haha..
Just nu sitter jag med en ansiktsmask och kollar på Mr Bean, han är ju såå rolig fast hans senaste film va inge vidare faktist!
Jag älskar film som ni säkert har fattat nu vid de här laget så jag kollar film varje dag..
Ja..va mer!?
Usch haha inge vettigt att skriva alls men ja haha, man har ju sånna dagar! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!