Hitta tillbaka till att vara glad..

Det är inte det lättaste att göra på listan men jag måste väll försöka för både min egna och andras skull.
Fokus på mig var det ja...hmmm...
Hur gör man!??
Jag ska alltså lägga tid på mig och min kropp, enbart göra saker som ja blir super glad av och mår bra av och sånt som inte gör mig stressad.
Man kanske skulle åka bort, göra något semester aktigt kanske!?
Drömde faktist i natt att jag satt på ett plan till Puerto Rico och att ja fick bo på ett helt fantastiskt hotel så det är kanske de ja ska göra.


Har iallafall vatt ute och postat brev idag, ja är livrädd för att gå ut igen och de är fruktansvärt jobbigt.
Jobbigt när polisen tvingas lägga ner sånna fall för man blir helt förstörd...
Nu ligger ja bekvämt i sängen och ska se en film till tror ja tillsammans med Freddie :)
Han e så söt när han gosar och han gör mig alltid så glad!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!