Hjälp, jag somnar snart...!

Sitter här och försöker hålla ögonen öppna men det går ju sådär ska ja säga er!
Har vatt ute på en promenad med min bror iallafall och fått i mig lite mat men nu vet ja ej va ja ska göra...
Tror jag får göra mig en kopp chai te så att man blir pigger för de här funkar inte.
Ska tydligen tvätta klockan 18 med så då kan ja verkligen inte somna!
Hmm, ja de blir nog bra..
En kopp Chai och så kanske en film!?
Vågar man de tro hmm, haha ja de lär vi ju märka om ja deckar eller ej haha.

Gårdagens kladdkaka med vanilj gräddglass :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!