Jag är bra... 18/2 - 09

För ett årsen började jag med Jag är bra - boken där jag skrev ner saker varje dag som jag hade gjort bra eller saker ja är bra på för att höja min självkänsla.
Jag fick den ideen av Mia Törnblom när ja läste hennes böcker om självkänsla.
Och faktum är att de hjälpte mig mycket så nu tänkte jag börja med de igen fast denna gången i bloggen :)

Jag är bra.. 18/2 - 09
Idag har jag tagit min medicin i tid som ja ska utan att glömma och att de blir på kvällen.
Jag har även i gummibanden som ska sitta på tandställningen, utan dom så hamnar tänderna fel så de är viktigt att ja inte slarvar med de.
Jag har bestämt mig för att inte stressa utan att istället ta det lugnt ,så morgonen har bestått av en härlig frukost med färska frallor och lite film tittande vilket känns jätte bra.
Jag har börjat att bara tänka på mitt välmående ett tag framöver och de är bra så att ja inte blir mer dålig än va ja redan är.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!