Jag vill verkligen ha han...

Det är verkligen inget som känns bra för stunden för ja saknar han och vill verkligen ha han hos mig.
Men de kommer väll aldrig hända så ja får försöka hålla mig sysselsatt ett tag framöver.
Blir att gräva ner sig i läxor och hela lovet blir träning så att man är öm och inte vet va man heter efter den veckan.

Jag har valt att gå tillbaka till mörkbrunt hår och just nu passar det perfekt för att gömma sig och inte synas så mycket.
Usch, vatt ledsen hela dagen och jag förstår det inte..
Önskar att ja inte kände såhär mycket, hade vatt lättare med bara lite känslor än att va såhär.
Okej ja vet, de är deppigt att skriva så och inge roande precis men ja behöver verkligen få ut allt ja tänker på annars vet ja inte vart ja ska ta vägen.
Lättare att vräka ur sig allt man känner här istället för att prata, man blir så hämskt ledsen när man pratar med någon..
Nä ska nog roa mig med att kolla på lite kläder och sådant en stund, skriver om ja hittar någe fint...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!