Kvällen har slutat med...

....att jag ska låta mikael vara...och inte fortsätta..
Det känns så fel och de känns som om ja har krossat mitt hjärta i tusen bitar..
Jag ljög för han när ja sa att ja inte älskade han, ja kunde ej me att säga de för ja förstår det inte själv.
Aldrig vatt med om att få sådana starka känslor för någon så snabbt och på det sättet.
Första kvällen kändes som fyrverkerier i magen och efter det så va ja fångad...
Jag hatar det här för ja har verkligen aldrig känt mig så glad som ja gjort när jag vatt med han.
Men ja kan knappast tävla med hans ex-fru, hon är väldigt vacker för det första plus att hon älskar han...

Det lär ta ett tag att lämna dom här känslorna bakom sig men de är väll va både han och hon vill.
Det här va sissta försöket, nu orkar ja inte träffa någon igen...det är smärtsamt på alla sätt och vis och ja förstår inte hur vi människor kan utsätta oss för de.
Men de är väll vår natur, hitta någon skaffa familj osv och som sagt dom som blir över följer flocken runt.
Ge inte upp i första taget om ni hittar någon som är så speciell...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!