Nelly Shoes!

Skor skor och åter skor i mängder men ja kan aldrig få nog utav dom.
Frågan är bara hur ja ska få plats med alla skor hmm..
Iallafall, Nelly har mängder av skor nu som ja skulle vilja ha.
Deras egna märke Nelly Shoes är inte dyra utan skorna ligger mellan 200 till 500 kr, mycket billigt för skor i dagens läge.
Har samlat ihop alla dom som ja vill ha/har och gjort ett sko colage.


( bilder från: www.nelly.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!