Present tips för alla hjärtans dag! :)

Det är faktist inte alltid så lätt att köpa presenter till den man älskar och tycker om så därför tänkte jag tipsa om sådant som iallafall dom flästa kvinnor gillar samt dom lättaste sätten att shoppa hjärte presenter på :)

1. www.kyssjohanna.se  
Varför inte ett halsband från Dogeared, Dogeared´s pearl of love som kostar 295:-
Handlar du hos dom innan den 12 februari så hinner du få dina alla hjärtans dag presenter till den 14, toppen bra! :D


2.  www.cocoo.se
Hos Cocoo får du 15% rabatt på din beställning när du anger rabattkoden: Valentine
Varför inte så köpa lite alla hjärtansdag presenter hos henne!?
Kanske en ring i form utav ett hjärta, kostar 145kr och med rabatten blir det ännu billigare! :D


3. www.Nelly.se
Beställer du innan klockan 12 den 11 februari så får du även en söt love box där du kan förvara dina kondomer på ett smart och modemedvetet sätt! ;)
Kanske en söt klänning från Rare Fashion, 329kr :)


4. www.guldfynd.se  (ingen webshop)
Skulle det vara så att du inte är så bra på att handla på nätet eller kanske osäker så kan u alltid gå till guldfynd.
Just nu så får du även en söt alla hjärtans dag nalle när du köper något utav utvalda smycken.


5. www.inderflora.se
Denna bukett kallas för Romantik, Gredelinrosa rosor och santini samt nejlikor i purpurtoner för med sig ljuv romantik.
Kostar 235kr + 95kr för leverans om u ska ha det som blommogram till den du tycker om.
Man kan ju självklart köpa en fin buket i någon utav deras butiker som dom samarbetar med också.
Sen om du inte känner för att skicka blommor kan du alltid skicka choklad som dom även börjat med :)


Ja det var några tips iallafall, hoppas det kommer till nytta! :) 


Vad tycker ni? :)
Postat av: Molior

Mysig nalle, gillar mönstret på den. Kika gärna in våra alla h.dags tipsen vi lagt upp på http://www.designwetrust.com/2009/02/08/alla-hjartans-dag-presenttips/ om det intresserar dig :)

2009-02-12 @ 01:24:37
URL: http://www.designwetrust.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!