Sjömansbikini, sommaren med fiske och segling!

Längtar till sommaren för ja behöver verkligen solen för att bli pigg och glad igen.
Ska gå och sola på onsdag iallafall så de ska bli skönt.

Börjat jackten på den perfekta bikinin nu och ja har hittat två hos ellos som ja skulle vilja ha.
En liten sjömansbikini, vit och marin randig så klart.
Bh kostar 79.50kr och Hipstern 129kr (hipstern är som en hipster fast med kjol), finns i flera färger om man nu inte vill ha den blå/vit.

( Bild från: www.ellos.se )

Sen en bikini från märket puma med små sjömansknutar på samt att den är vänd bar om man vill ha den anorlunda.
Kostar 499kr och de är för både under och överdelen.

( Bild från: www.ellos.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!