Skor skor MERA SKOOR!

Förlåt förlåt förlåååt, men ja
älskar ju skor!
Så bland Brandos.se nyheter hitta ja två par som ja vill ha NU!
Brandos är en bra skobutik på nätet för storlekarna är perfekta, iallafall för mig.
Många skor som är 36 brukar va antingen för små eller för stora, jätte svårt att shoppa skor på nätet om man är en 36a!


Skor från BRANDOS.se!
Steve Madden: Vulture från BRANDOS.se

Tänk dig den skoletten tillsammans med ett par snygga jeans, t-tröja från Avanna och en grå kofta från Odd Molly!

Skor från BRANDOS.se!
Fornarina: Paris från BRANDOS.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!