Socker söta undisar från lindex, het under på hjärte dagen!?

Nya undisar har kommit in på Lindex nu och ja är totalt in love.
Detta är verkligen sååå jag, super chic helt enkelt (passar perfekt till valentines day hehe).

( Bilder från: www.lindex.se )

Balconette BH 199kr
Balconette bh i mesh med lätt vadderade, formpressade kupor som lyfter och formar. Dold hakknäppning fram och knytband bak. Dekorativ rosett i spets på sidan. "The Very Chick Bra"

Hipstertrosa 99kr
Hipstertrosa med mönstrad spetskant runtom och dekorativ rosett i spets fram. Satinkant upptill. "The Very Chic Panty"

Strumpeband 99kr
Strumpeband med volanger i satin samt dekorativ rosett och hjärta.

Känner man sig sexig under så känner man sig sexig över :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!