Navy Blue...

Blitt helt tokig i färgen marin och guld, hela den här sommar känslan med segling och fiske det känns verkligen som en typisk svensk sommar :)
Låter väll kanske lite fjantigt men guuh va ja längtar till stranden.
Hittat lite nya plagg hos TopShop som verkligen får mig att längta till sommaren.
(allt detta på bilden fanns under nyheter förutom leggingsen)


(bilder från: www.topshop.com )
Shadow Platform Shoes

Half Sleeve Tunic navy blue
Drape Pocket Pencil skirt navy blue
Jeans Leggings

Accessoarer
Bland annat strumpor med små segelbåtar på och ett ur sött paraply med roser på!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Madeleine

så söt blogg!

2009-02-28 @ 17:15:22
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: sofie

Har just nu en design tävling. kika in vettja!

kram

2009-02-28 @ 17:16:29
URL: http://sofiieec.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!