Vårens heta, H&M is the shit!

H&M har verkligen fått in mängder av gosaker som ja vill ha under vårvädret.
Längtar som bara den tills lite plus grader så att man kan gå lite mer avklätt än i sin tjocka vinterjacka som börjar bli såå tråkigt just nu.
Ska bli skönt med solen, blommor och alla härliga vårdofter som kommer.
Jag tänker då iallafall se vår fräsch ut så snabbt som möjligt :D


(bilder från: http://www.hm.se/ )

H&M har även en ros-hörna med massa härliga produkter som både doftar och ser rosigt ut.
Passar perfekt till våren!

Stickad cardigan
Kort modell med knäppning och dekorativ stickning fram. Kort ärm med ribbstickade kanter.
Pris 249kr


Blus

Figurnära modell med vida trekvartlånga puffärmar och resår i midjan. Volang längs med knäppning fram och liten volangståkrage.
Pris 249kr


Skor

Liten platå fram och remmar med reglerbart spänne. Lätt rundad tå. Klack 11,5 cm. 100% polyuretan.
Pris 349kr


Väska

Rymlig modell i skinnimitation med magnetlås och lock. Två innerfack, ett med dragkedja. Mobilfack. 40 x 32 cm. 100% polyuretan.
Pris 249kr


Brosch/ hårspänne
Stor blomma som kan användas både som hårspänne eller brosch. 10 cm i diameter.
Pris 39:50


Örhängen
Guld- eller silverfärgad metall med emaljerat ornamentmönster. Bredd 2 cm. 6 cm i diameter. Nickeltestade.
Pris 39:50


Skor
Sneakers i canvas med snörning och gummisula. 100% bomull.
Pris 129kr


Kavaj
Organic cotton. Kort modell med slag och dubbelknäppning. Fickor fram med lock och knäppning. Något kortare bak.
Pris 398kr


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!