Alien maraton..

..efter lite städande och sortering av gammalt smink osv så har jag nu plaserat mig framför tv för att ha ett Alien maraton.
Jag älskar dom filmerna och de va längesen jag såg dom så nu åkte dvd filmerna fram och en varm kopp te med något anorlunda te från indiska.
Smakar väldigt gott iallafall men de är klart att de gör, ja har ju tet i min fina rosa kopp från Lagerhaus.
Ja, iallafall jag tycker om filmerna för de är overkligt men ändå verkligt på någe sätt hehe.
Och Ripley som kvinnan kallas hon är ju bara så ball, en riktigt bra skådespelare och filmerna hade inte blitt lika bra utan henne.
Jag är allt en liten sifi nörd haha men de är ju så kul med sånna filmer.
Skrämmande men ack så roligt! :D

Nä nu blir mitt te kallt, tillbaka till alien 3 :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!