Bada bada bada bada bort din sura min!

Känt mig almänt nere, har stort behov av att shoppa en mängder men får sluta klicka hem saker hela tiden haha.
På torsdag börjar ja skolan igen, ska bli roligt faktist men samtidigt väldigt jobbigt.
Har vatt sjukskriven ett tag nu för att min sjukdom har vatt lite krånglig men nu börjar ja må väldigt mycket bättre :)
Som ni säkert ser så har de snörrat mycket tankar i huvudet de senaste och ja, de har vatt en tuff tid för mig.
Jag hoppas och försöker nu ta tag i de så de ska försvinna.
Har legat i ett varmt bad ett tag nu för att samla alla mina känslor så att de inte sprider ut sig så i hela kroppen så man blir helt galen utav allt.
Det va så otroligt skönt och nu känner ja mig tio gånger så bättre än innan.

Tror jag ska gå och göra mig en kopp te och försöka slappna av lite till, kanske läsa en bok eller se en film så kommer nog allt bli bra :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!