BJ och pluggande!

Jupp min dag har vatt full av pluggande och slöande.
I morgon är de skola igen så ja ska upp klockan 5, en aning slö blir man men men de ska nog gå bra :)
Jaha, i helgen va ja ju och hälsa på fredrik och vi hade skit kul.
Spela spel och kolla film, åt go mat och drack lite hehe.
Va skit kul att se han för ja har ej sett han på flera år så va anorlunda :)
En toppen helg iallafall :)
I veckan blir de iallafall umgås med mikael, möte, skolan och så sova hos pappa en natt med :)
Fullt ös medvetslös haha.


Haha fredrik ville ej va med på bild den tråkmånsen så aja skit it dåå!! haha
Men ja va på bild iallafall :D (kollar tv sen tog de inte många min till man sov som en stock haha)

Nä dags att sova tror ja :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!