Det är bara för mycket...

...tankar i mitt huvud just nu.
Hur blir man av med dom, blir ju illamående och allt av att alltid känna mig så stressad och tung.
Käns som ja ska ramla ihop när som men ändå måste man hålla skenet uppe och lossas att va glad ibland.
Rätt tuft att känna sig så pressad av framtiden.
Borde sluta upp med de och ta dagen som den kommer igen, mycket bättre så.
Ska nog ta och läsa Mia Törnbloms böcker igen så jag kan hitta tillbaka till den där kraften som jag hade innan.
Det är en tuff sak att hålla sin självkänsla på topp och man tappar den väldigt lätt om man inte lägger tid på att ta hand om den.
Man ska vårda sitt inre, de är alltid viktigare än de ytre!
Tänk om alla människor kunde tänka så, de hade vatt ett stort steg för männskligheten.
Men de är bara ett drömsenarium för stunden iallafall.

Vissa stunder är jag rädd för allt och känner mig grymt osäker.
Tänk dig att gå runt med den känslan i magen hela tiden, den känslan som man får när man blir skrämd av något och nästan hela kroppen vänder sig ut och in.
Ja då kan ni förstå hur jag känner mig, hjärtat sitter i halsen.
2009 är meningen att de ska va ett bra år och de är de jag tänker arbeta med.
Hård träning för både kropp och själ så att ja kan stå där när jag fyller 21 och verkligen må bra.
Kunna säga att de här är den bästa tiden i mitt liv, något jag strävat efter länge.
Jag behöver de här, de här är mitt år!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!