Drömde om skor..

..ja då är det verkligen illa haha!
Vakna och hade massa fina skor i huvudet så va tvunget kolla efter skor på nätet, hur dumt låter inte de.
Skor är de bästa och mest vakraste som finns för en kvinna att köpa och man kan verkligen frossa i alla dessa underbara klackar.
Väldigt poppis fortfarande med platåklackarna och ja tror de kommer leva vidare hela sommaren 2009 också så lite sådanna skor får ja allt införskatta mig.
Nelly shoes, bland dom har ja hittat en stor favorit för våren/sommaren.
Dom kostar 449kr och är lite utav en platåstövlett fast med öppen tå, skit snyggt!

Sexigt värre, en snygg tjol och topp till dom här skorna och ett par snygga strumpbyxor så blir de vårmingel!
Totaly love it...
Undra hur man ska ha håret till våren/sommaren, kanske lite stora glammiga lockar eller någon fräsh uppsättning!?
Får klura lite på de..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!