(Ett litet medelande...)

*Jag saknar dig, kände något speciellt och nu när ja inte har dig känns de inge bra. Saknar ditt skratt, dina söta ögon, ditt fluffiga troll hår hehe, dina fina komplimanger och dom stunderna du satt och bara titta på mig. Jag vet att ja knappt känner dig men det käns som jag kännt dig hela mitt liv vilket är skrämmande och annorlunda för mig. Därför saknar ja dig och känner mig fruktansvärt ledsen utan dig...*

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!