Film kväll, skönt med lugn och ro...

Vatt en jobbig vecka fullt av saker att göra osv men nu är det äntligen helg.
Skulle gått ut idag egentligen och ta ett glas vin men har sån mensvärk så det blir en film kväll med lite choklad och god med Freddie (min katt).
Det blir en aldelses underbar fredags kväll tycker ja, är så sjukt trött och har mått konstigt hela dagen så.
Har hjälp mamma med flytt och sådant idag så nu är det officiellt, mamma och hennes man ska skiljas.
Tråkigt att de blir så men mamma mådde ej bra av förhållandet så det va lika bra.
Nu mår både hon och min bror mycket bättre och de är det viktigaste.

Nä, om man skulle ta och gå och handla tro :) skriver senare :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!