Fokusera fokusera fokusera, de är det jag behöver göra nu..

Finns inget annat att göra än att fokusera på det som är viktigt, man är lite ledsen och sådär för en viss sak men får försöka att ej tänka på det.
Behöver verkligen fokusera på skolan så att jag når mina mål samt mina planer för linnena/t-tröjor.
Ingen idé att vara ledsen nu inte om ja ska få igång allt så det snörrar som det ska :D
I morgon börjar ja klockan 07:50 och ska alltså gå upp klockan 5 så man kommer vara seg men det ska nog gå bra, måste strax fixa med maten med så man får i sig lite mat i tid.
Ska surfa runt lite här också och läsa favorit bloggarna tänkte jag :D får ju inte missa något! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!