Gladiator skor is the shit!

Okej, ni kanske undrar va fan ja gör vaken just nu men jag vakna och kan helt enkelt inte somna om.
Grymt störande men aja ska ändå pp om en och en halv timme så...
Iallafall så fick jag någe annat att göra nämligen leta snygga gladiator skor till sommaren och ja har funnit massa snygga som ja vill ha.
Hitta ett helt drös hos laredoute.se och dom är inte dyra häller...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Hehe nu saknas bara en minimalt täckande rustning och en sköld och ett svärd så är det bara inta Colosseums arena ;)



Tycker faktiskt också sånna dära skor är snygga.



Kraaaam

2009-01-14 @ 10:46:47

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!