Mens och ännu mera gummiband...

Idag är ja verkligen super grinig har ja märkt, va hos tandläkaren nyss och fick ännu mera gummiband i munnen.
Och så har ja mensvärk så de smäller om de också!
Denna dagen är inte min dag alls, ska ut ikväll och ta ett glas vin med mamma och de lär ja behöva känner ja!
Sen så har ja fått en jätte finne i pannan med som gör ont, haha helt otroligt..

Nä, ja ska gå och strypa någon nu och sen försöka vila en stund innan ja ska hjälpa mamma med flytt och sådant!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!