Nitar och rosa is the shit, sommarens klädstil!

Ser såå ifram imot sommar och mera värme så man kan tassa runt i höga klackar och snygga klänningar längs avenyn på kvällarna och njuta av utelivet med sina väninnor.
Dricka lite härliga sommar drinkar och mingla bland alla fulla människor som tror dom är så sexiga av all alkohol och svnger runt med ett syfte, att få sig ett ragg hehe.
Ja om man strycker alla fulla människorna och bara umgås med sina vninnor, girls night out så är de helt okej att mingla på avenyn :)
Har iallafall hittat min stil för sommarens alla heta nätter och detta hitta jag hos forever21.com.
Älskar den sidan dom har de där lilla extra, billigt men ändå snyggt och som dom flästa inte har.
Så min sommar kommer bestå av många härliga klänningar, nitar, stora diadem och färgen rosa.


En stor sommar beställing på forever21 kommer göras inom kort :)
Sommarens hetaste outfits i göteborg haha, ja har seriöst stora problem när de gäller shopping och mode.
Men ack så grym ja är på de :D I love my style! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!