Sitter i skolan...

Nu har jag rast i 15 minuter så sitter vid datorn lite, tog med min egna..
Testar mitt nya mobilabredband och hitils fungerar de jätte bra hehe (till skildnad från Telia)!
Jäkligt kallt i skolan idag, ja börjar bli blå om fingrarna igen men de beror väll på min sjukdom så ja antar att ja är den kända som känner mig som en isglass haha.

Idag ska jag till bolaget och köpa mig en flaska vin till imorgon, se om jag hittar någon go choklad med :D
Sen ska jag kolla tågbiljetter för Eskilstuna, får åka efter skolan i morgon...tror jag slutar klockan tre!
Nä...nu ska jag fortsätta här, skriver när ja kommit hem :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!