Sjuker och reafynd..

Va i skolan i lite mer än en timme för sen bliev ja fruktansvärt dålig och mådde pyton.
Fick springa in på toan efter att ja hoppat av bussen i centralen och spy.
Flera som är sjuka och är hemma och spyr nu, jag hoppas dock inte de är något som håller i sig länge för de har ja ej tid med.
Mådde bättre när ja hade fått ur mig allt iallafall så ja passa på att köpa en liten present till Petra som fyller 22 snart.
Hitta även reafynd till mig själv, två par strumpor för 15kr styck....som hittat :)
Jätte söta verkligen, ett par med kattögon på och så ett par som ser ut som små ballerina strumpor hehe.


Petras presenter, nu blir hon allt nyfiken :D
Nä ja får lägga mig och vila en stund börjar må hemskt illa nu igen och spy är inget som ligger på första plats hos mig!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!