Sjukt trött, somnar snart...

Sitter i skolan och försöker hålla mig vaken och ja ska säga de att de är inte den lättaste uppgiften hehe.
Så sjukt trött så ja tror ja kommer att dö, hällt i mig 3 stycken redbull men inte fanken fungerar de så nu vet ja ej hur jag ska lyckas hålla mig vaken.
Efter skolan blir det hem, laga mat och sen slänga sig i sängen för att plugga.
Ska ha ett prov i morgon och jag måste få de gjort så att jag slipper tänka på de sen.

Nä ska försöka plugga vidare här nu så att tiden går lite fortare, skriver senare ikväll när jag är hemma!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!