Två toppar 2009, time to shop!

Jag älskar Nelly.se för att dom har allt när de gäller mode, undisar, smink och accsessoarer.
Är inne där varje dag och kollar efter nyheter och små godbitar som jag vill ha i min garderob.
Nu hitta jag två stycken toppar som är lite mer av basplagg men ändå de där lilla extra som ja så gärna vill ha.
Det är två toppar från märket VILA som kallas Time top, dom kostar 199kr styck och finns som sagt i svart eller vitt.

Don´t waste my time ;) så kaxigt men ändå så snyggt.
Klicka hem kanske!?

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!