When do i get my fairytale ending!?

Vid den här tiden av mitt liv har mina vänner funnit the one och börjat sina liv och var står jag...
Är den där kärleken som alla pratar om och den som alla filmer handlar om verkligen sann!?
Jag vet ej va jag ska tro längre, mina vänner kanske bara lossas eller så är de sant.
För mig är den drömmen långt borta känns det som men guuh va ja skulle vilja ha den där känslan av kärlek och mitt egna happy ending..


So, When do i get my fairytale ending!?


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!