Converse Rea, hell yeah!!!

Har beställt mina sötnosar nu som ja haft ett öga på ett tag här och klart som fasen att man ska beställa när det är rea.
Ingen tvekan om saken, 399kr för ett par vita converse är ju inget pris lixom!
Hittade dessa på Ellos rea när ja skulle köpa lite kläder till min bror och de blev lite klick klick för mig med helt enkelt.

( bild lånad från: www.ellos.se )

Sen blev det även lite shopping på Nelly´s sommar rea där jag bland annat klicka hem ett par skit snygga jeans för 149kr, ett par svarta leggings med hål på (iof inte på rean men kosta bara 199kr) samt en jätte snygg klänning i färgerna svart och lila för 99kr.
Mycket fint på Nelly´s rea så missa inte den! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: billiga converse skor

Intressant blogg du hade! Jag hoppas inte du ser detta som spam, men jag ville bara tipsa om att man kan köpa billiga converse skor på vår hemsida. De finns i alla olika färger! Du får hem skorna på runt 3 dagar, och priset är mer än dubbelt så billigare än priset i affären. Hejsvejs.

2009-12-08 @ 19:34:21
URL: http://www.billigaconverse.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!