Doftar rosor i min trädgård :)

Det bästa med att bo som ja gör att att man har helt underbart ljuvliga rosenbuskar utanför äns hus!
Dom är så fina och det doftar rosor på långt avstånd också så man riktigt känner de när man går in i trädgården.
Och på toppen av det hela så har ja även ett stort fint körsbärsträd, gick och plocka lite innan och dom smakar sååå gott nu när dom är riktigt vinröda :)


Muums! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!