En viss människa...

Sorry för dålig updatering av bloggen men har ej vatt så glad precis och därför inte orkat blogga.
En viss människa har verkligen knäckt mig och ja känner mig helt lost.
Varsegod, den bjuder ja på!

Iallafall, dagens aktivitet har vatt stranden med mina kära mor och min lilla Bellfis.
Bell fisen va så duktig idag med, hon simma och busa riktigt duktigt  vattnet så nu börjar hon bli mer och mer van vid det hela :)
Dock fega ja ur som vanligt och plaska bara runt med vatten upp till knän hehe, i mitt försvar så har ja faktist fått en riktigt fin solbränna!

Har faktist inte så mycket att säga längre...ja trivs förbaskat bra här ute på min lilla ö och stannar här så mycket ja kan.
Nu när de vatt så varmt så vill man bara ligga på stranden och glömma alt annat.
Det är jag, Freddie (min katt) och min lilla Bellfis (min hund) och de är allt som behövs för stunden.
Inga flera hemska människor för min del asså!
Lita inte på folk vad ni än gör, tänk efter riktigt noga först så att de inte blir ni som råkar illa ut.

Bild på Bella när hon bara var ca 5-6 veckor ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!