Fuck sönderblonderat hår och fuck silikonbröst!!

SERIÖST, va fan är det för ryck folk har!??
Skaffa er ett liv eller något, man kan ju inte springa runt och ha helt sönderblonderat hår med massa löshår i syntet och sen ljusrosa läppar och silikonbröst.
Det är ju rena plastic manin, varför inte ta och doppa sig plast på en och samma gång för det är ju verkligen barbie varning redan.
IOF, barbie är iallafall fan så mycket snyggare än alla dessa små flickor som försöker göra allt för att hålla barbie standard.
Och så klagar folk på emos???
Va fanken ska vi göra åt alla dessa små barbies som springer runt då, är ju värre än emos!
Det är ju något som inte stämmer om man vill se ut som en docka.
Varför inte trivas med sin kropp och dess former, självklart kan man färga håret och sådant men att överdriva det i max och sminka sig med så myket spackel känns ju mer som man försöker dölja sig för världen.
Kanske ska fundera på att arbeta lite på självkänslan och växa upp istället?
Ja kan garantera er att om ett par år när ni är äldre så kommer verkligen inte folk acceptera den typ av utseende på jobbet osv, om du nu inte sattsar på att bli en slits brud eller kanske playboy...



Och snälla, sluta använd idomin salva som läppstift!
Det är ju bara såå fult, köp ett riktigt läppstift istället eller läppglans!?

Vad tycker ni? :)
Postat av: Hugo

Tjena! :) Hur mår du? Jag tycker om din header. Om du vill så du lägga till mig på Bloglovin så gör jag samma sak. :)

2009-07-14 @ 00:21:57
URL: http://dengalnebogen.blogg.se/
Postat av: Hugo

Säg till när du har lagt till mig :)

2009-07-14 @ 00:32:21
URL: http://dengalnebogen.blogg.se/
Postat av: Hugo

Okej, nu har jag lagt till dig också :)

2009-07-14 @ 00:34:48
URL: http://dengalnebogen.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!