Hunnebo! :P

Hello sötnosar, de va inte igår! :)
Haft fullt upp här i hunnebo med massa roligheter så har inte riktigt satt mig vid datorn.
Men men, en liten uppdatering då...
Bröllopet var jätte fint verkligen, va sjukt pinsamt dock för vi kom lite för sent så när bruden va på väg ner till platsen fick hon gå åt sidan så att vi kunde köra förbi innan henne.
Bortsett från den missen så va de jätte fint, dom gifte sig vid ett vattenfall och de va många härliga glädje tårar.
Jag mådde inte så bra så vi stanna över middagen men sen åkte vi hem till C igen.
Första kvällen när ja kom så va vi även inbjudna hos hans vänner, va sjukt läskigt dock för nya människor och så.
Han har satt mig på hårda prov nu så han kommer få tillbaka hehehe..
Nä men hans vänner är jätte trevliga verkligen och så mån om alla gäster så man behövde inte känna sig allt för blyg och tyster.
Va mer...joo i torsdags så hade ja och C ordnat en liten myskväll med räkor där 4 av hans vänner kom förbi och va med.
Hehe fick hjälpa han lite med köket, han hade jätte fula äppel gardiner...sorry söt hehe!
Men nu e de så mycket finare för vi tog en tripp till Torp i uddevalla och köpte lite nya gardiner, dukar, porslin osv och de fick bli ett mer sjömanstema med mycket marinblått.
Har bilder på de som ja ska lägga in när ja kommer hem i morgon :)
Det blev en jätte mysig och trevlig kväll iallafall och även dom vännerna va hur mysiga som helst.
Och så igår då, tanken va en lugn och myspys kväll hemma men de blev en super trevlig kväll/natt ute med hans kusin och några vänner på krogen.
Jag hade jätte kul och satt och prata med hans kompis tjej och hennes syster hela kvällen.
Väldigt härliga människor här i hunnebo måste ja säga.
Mysig miljö med små söta hamnar och inte långt från smögen, att bo så om man kan göra nere vid hamnen e ju bara såå mysigt.
Fick även träffat hans ena bror på krogen med och de va roligt :)
Ja sen har ja även träffat hans far och mor med, guuuuh va folk ja får träffa haha...och det är inte över än näääääääää dååå för idag ska vi tydligen på fest hos några i uddevalla och ja...haha de känns läskigt och utmattande men ja ska nog klara de också.
Jaa...de va väll allt i en liten kort berättelse..har som dagt lite bilder som ja får ta när ja kommit hem för har ej kabeln med mig som ja så hade tänkt att ta med mig men det sket ju sig haha.
Aja, skriver i morgon :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!