Magsjuk...nooooooooooooo!

Usch vakna tidigt i morse och fick pringa till toan och där satt jag och spydde upp all vätska ja hade i kroppen kändes det som och när ja väl trodde de va över så kom det en omgång till en timme senare.
Jag är sjukt trött och har spytt ett antal gånger, spytt så mycket så att hela ja skakar och ja är likblek....KUL VA!?
Ligger nu helt utslagen i sängen och orkar ej resa mig upp så de är väldigt tur att man har en laptop så att man iallafall kan roa sig med något.
Blir väll att försöka vila en stund oh hoppas på att man inte vaknar hej vilt av att man måste spy igen.
Inget trevligt sätt att vakna på vill jag lova!
Bella spelar också sjuk, hon ligger här bredvid mg nu och så fort ja spyr börjar hon skälla helt hysteriskt.
Inte lätt att veta va de är för fel på matte inte.. :)
Nää blir att gosa ner sig till en film nu, skriver lite senare!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!