Reklam hysteri i bloggvärlden!!

Okej, ska man göra reklam på sin blogg så ska de vara för sådant man står för.
Blivit erbjuden att göra reklam för spel sidor och ja säger de, aldrig!
Folk vill ju göra reklam för vad som helst i dagens läge och det är inte konstigt att företagen är så glada i bloggvärlden.
Ja menar dom flesta bloggarne vill ju tjäna pengar oh gör vad som helst för de.
Och alla dessa gratis sidor???
Jag fastnade i den röran ett tag ja med men seriöst, de lilla vi får för allt de jobb vi gör att locka till oss folk för alla dessa gratis sidor är inget i gämfört va själva gratis sidorna får.
Det är sjukt ändå va man kan bli manupilerad av all denna reklam.
Självklart klickar man om det är gratis, vem skulle inte göra det?
Det jag vill komma fram till är att tänk på va det är ni gör reklam för, man ska kunna stå för vad man prackar på sina läsare!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!