Shopping runda...

Sjuuukt jobbig dag för jag är bomb förkyld!
Har vatt i stan idag iallafall med Petra och Freja en sväng innan dom skulle jobba och sådär.
Blev lite shopping för min del...

Det blev en super mysig lång kofta med omlott stuk från BikBoks Rea :) 150kr.

Ett oversize linne från Gina som ja också fann på rean, 50kr hehe

Mjuka jeans leggings från Bikbok, 149kr :) tyckte dom hade sånt gott mattrial på dom hehe.

Nytt diadem till min samling från Gina..hmm ca 50kr tror ja..

Så blev det även stopp på apoteket haha, massa näsdukar för ja gick och snora som bara den plus lite vitamin care
:D

Hemlig present till C som ja hitta på hemtex hehe, en lite sak på Rean men passar in i hans kök hehe!

Och sisst men inte minst hoppa jag av vid djuraffären i torslanda och köpte lite hundmat och ben till bella.
Då fann jag detta söta halsbandet på rean för 50kr så kunde inte låta bli hihi :)

Ja det va min shopping för idag, helt slut dock..
Ska se om ja orkar ta mig bort till skeppshandeln och hyra en film kanske.
Rätt sugen på de och lite myspys hmm...får fundera på de i några minuter hehe.

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H Svensson

Bra att du påminde mig, måste iväg och köpa halsband till min dog oxå. :)

Ha en bra dag! ;)

2009-07-31 @ 09:50:02
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!