Sliten glamor, oh yeah baby! ;)

Tycker om den nya stilen som påminner lite om 80-talet, slitet fast med mycket glamor!
Som att gå med ett par slitna jeans shorts och ett slappt linne och sen ta på sig ett par glamorösa platå klackar är ju bara så hett.
Hittat lite nya saker som ja vill klicka hem i den andan från bland annat forever21.

( bilder från: www.forever21.com )
*Ett exempel på vad jag menar med sliten glamor*

Linnet på bilden finns i olika varianter, tyckte dom va så snygga så kanske tar och klickar hem allesammans! :D
Sen vill jag även tipsa om att Nelly.se och forever21.com har många väldigt snygga och billiga platå klackar för dom som inte har så mycket pengar men ändå vill ha modeller från dom lite mer kända märkena!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Maria

men vet hur mycket extra kostnader det blir vill gärna veta eftersom jag tänkt beställa från asos eller forever21! Frakt o extra kostnader vet du någonting om det skulle jag uppskatta svar!

2009-07-15 @ 23:52:59
URL: http://www.heymaria.devote.se
Postat av: Maria

sv: Okej tack då vet jag! :)

2009-07-16 @ 21:43:08
URL: http://www.heymaria.devote.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!