U.S.P.A & Lexington..

Hejsan alla sötnosar :) har inte kunnat uppdatera bloggen för ja har legat med hög feber och mått väldigt dåligt.
Men nu så har febern lugnat ner sig lite så tänkte passa på att skriva några rader...

Låg och fundera lite på hur ja ska göra med min lägenhet, med inredningen osv och ja gillar ju den där engelska lantstilen samt seglar stilen så därför funderar jag på att ha en mer seglar stuk i köket med marinblått osv.
När ja va hos C i veckan så hjälpte ja han att göra om lite i hans kök och då handlade vi även lite saker från ett utav mina favorit märken, nämligen US Polo Assn.
Påminner en del utav märket Lexington fast billigare variant utav de.
Blev väldigt fast för den stilen själv så funderar på att sattsa lite på Lexington och U.S.P.A som köksinredning och kanske lite fina handdukar :)
Klicka för att förstora
Denna duken hitta jag hos Hemtex för 179kr, sjukt snygg fast ja skulle vilja ha en med lite mer marinblått.

Mer en sådan duk som vi hitta när ja va hos C, marinblå med lite rött och vitt i.
Han va riktigt duktig och valde den duken :) inte illa av en kille hihihi.
Duktigt gjort sötnos ;) nu har du de allt fin fint i köket hos dig :P och inga mer äpple gardiner inte hihihi!


Och dukningen va för en jätte trevlig kväll där några utav hans vänner kom över och åt räkor :) va riktigt trevligt och mumsigt!
Hitta ett till vin som jag fastnade för, det vita vinet från MASI.
Brukar annars dricka de röda MASI men nu blir de nog det vita ett tag framöver för guuh va mumsigt de va.
Sa slurp och rann ner fort som attans så mumsigt de va.
Ett vin jag kan rekomendera för er som inte är så mycket för vindrickande, lätt och inte sträft.
Passar perfekt till räkor också ;)
Få nog bli en flaska till helgen och jag lyckas bli någorlunda frisk till dess...hoppas ja får träffa söta C då också :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!