Bellfisen på bild! :P

Hon har blivit lite naknare nu min lilla tuss men ack va söt hon är.
Tyvär så har min lilla Bellfis fått problem med hudet så va tvunget raka bort en del av pälsen men nu mår hon bra igen :)



Hon är så sjukt söt så de finns inte! :)
Är såå lycklig att ja fick henne, min ögonsten i vardagen ♥

Vad tycker ni? :)
Postat av: Danai

Jag får säga att jag är imponerad av ditt sätt att tänka. "Det är bättre att vara hatad för den man är, än älskad för den man inte är" ;)

2009-06-04 @ 22:56:10

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!