Jag vill också bli mamma!!

Satt ute i solen nyss och såg två kvinnor som gick förbi huset och va höggravida, blev helt sjuk!
Dom ser ut att verkligen njuta och ja känner mig så långt efter.
Väldigt många vänner till mig som är gravida nu och för att inte tala om bloggvärldens alla kvinnor som har fått små söta mamma magar.
Jag vill också, känns som om tiden rinner förbi bara och nu med tanke på rädslan om livmoderscancer så börjar ja verkligen få ångest.
Jag om någon vill verkligen bli mamma, de är en stor dröm ja har och det vill jag inte gå miste om.
Sen så kanske många säger att ja är väldigt ung och har tid på mig men de vet man aldrig.
Vill ej gå miste om en så stor kärlek som det är att få föda sitt egna barn.

Drömmer mig bort bland alla baby skapelser....♥

Så här skulle nog mitt baby rum se ut om det var en flicka, så himla sött!

Och om det blir en liten pojk skulle de se ut något i denna stilen :)

Och om man inte vill veta könet kan man ju ta en lite mer naturell variant :)

Helt underbar skapelse, ja blir sjuk!
Nu har ni kanske fått lite insperation till era baby rum, då har man gjort någon nytta för er som ska få sina småttingar snart :)
Tror detta året kommer bli ett väldigt fint baby år, många vackra mammor som blommar av glädje och affärerna kommer få mycket att göra med alla krav på hur baby rummen ska se ut.
Det är verkligen ett år av baby mode! :)


(Bilder lånade från bland annat : http://www.babybedding.com )


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!