På fredag är det min födelsedag!

Igår va ej en bra dag, fick jobbigt telefonsamtal och vet ej hur ja ska hantera de.
Behöver va för mig själv lite tror jag, inget ja vill prata om än iallafall.
Och det känns inge vidare kul att fira sin födelsedag nu men ska försöka.

Tänkte ja skulle försöka baka lite idag, är sugen på att baka lite nya cupcakes.
Tittade på Leila bakar i natt och fick recept på helt underbart goda cupcakes som ja vill testa :P
Se om ja orkar ta mig ut bara..
Annars blir det vilodag!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!